7 Şubat 2012 Salı

Yeni Stat, Yeni Anlayış, Yeni GSStore


Lisanslı ürün satışı tüm dünyada büyük kulüpler için önemli bir faaliyet alanı. Dünyada büyük kulüpler bu faaliyetlerini ağırlıklı olarak stadyum yakınlarındaki büyük mağazalarda, internet üzerinden online satış yöntemiyle ve şehrin değişik yerlerindeki mağazaları üzerinden yapıyorlar. Bugün bakıldığı zaman Galatasaray tüm Türkiye’ye mal olmuş, Türkiye’nin dört köşesinde sevenleriyle kucaklaşmaya hazır bir marka.
Bu düşünceye paralel olarak, İstanbul dışında da birçok ilde bayilik sistemi ve kendi mağazaları kanalıyla Galatasaray taraftarlarına hizmet veriyor. Tüm Türkiye’ye yayılmış bu avantajı günümüzün hızla değişen ve gelişen futbol endüstrisinden de faydalanarak artırmak, hem hizmeti çoğaltmak hem de taraftarların kulüplerine olan katkılarını çoğaltmak mümkün… Galatasaray Pazarlama ekibi de uzun süredir üzerinde çalıştığı farklı bir konsept ile Aslantepe’de yeni açılacak GSStore’da sadece ürün satışı yapılan mağaza anlayışını bir kenara bırakıyor. Yeni konseptin temelinde alışveriş imkânlarının yanı sıra taraftarlara yönelik hazırlanan ve en son teknolojileri içeren ürünlerin kullanılması ile yaratılan interaktif bir eğlence ortamı fikri yatıyor .Bu konsept GSStore’un sadece maç günlerinde değil haftanın yedi günü taraftarların ilgi göstereceği bir merkez olmasını sağlayacak. Yaklaşık bir yıldır yapılan çalışmalar neticesinde Aslantepe’deki GSStore Şubat ayında kapılarını açtı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder